وبلاگي براي همه
 
 
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:دكتر سيمين دانشور درگذشت, :: 10:59 ::  نويسنده : آريا
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:دختـران نیــــنجای ایران, :: 16:17 ::  نويسنده : آريا

دختـران نیــــنجای ایران

دختران جوانی که در ورزشگاهی در کرج تمرین میکنند. این دختران در سبک های مختلف ورزش رزمی “نینجوتسو” تمرین می کنند. طبق گزارش خبرگزاری رویتر، حدود ۳۰۰۰ زن ایرانی، در باشگاه های ورزشی مستقل، تحت نظارت فدراسیون ورزش های رزمی، در این زمینه ورزشی فعالند.

گروه
اینترنتی ایران سان



ادامه مطلب ...


بیست و نهم بهمن ماه جشن ۴۰۰۰ ساله سپندارمذگان بر همه

بانوان ایرانی خجسته باد.

برابر سالنامه زرتشتى، روز اسپند از ماه اسپند و بنابر گاهشماری امروزى، ۲۹ بهمن ماه، روز سپاسدارى از جایگاه زنان و مادران است كه نماینده مهر و پاكى و فروتنى هستند. این جشن درباره امشاسپند سپندارمذ است كه پشتیبان زنان درستكار و پارسا است.
از این رو ماه اسفند و به ویژه این رو...ز (سپندارمذ) جشن زنان بوده و در این روز مردان به زنان پیش کش مى دادند. این روز وابسته به سپندارمذ یا سپنته آرمئیتى است و چون نام روز و نام ماه با هم برابر مى شوند، جشن مى گیرند.
این فرشته در جهان مینوى نماد دلباختگی، مهر، مهربانی، آرمیتا، هم دلی، دوستی ، فروتنی، بردبارى، جانبازى است و در جهان مادى پاسبان و نگهدار زنان نیك و پارسا است و همه خوشى هاى روى زمین در دست اوست. این فرشته گذشته از پاسبانى زنان پارسا نگهبان و پشتیبان زمین هم است. این جشن را به شوند نزدیكى كشت و كار و هات بهار به نام «برزگران» نیز مى گویند.

همه جا، سپندارمزدگان را پرشکوه برگذار کنیم



ادامه مطلب ...


به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: اين دختران به خاطر يك بيماري خاص به نام سندرم موي گرگ دچار يك زندگي وحشتناك شده اند و همیشه در رویایی ازدواج بوده اند.ساويتا 23 ساله ، منوشا 18 ساله و...

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: اين دختران به خاطر يك بيماري خاص به نام سندرم موي گرگ دچار يك زندگي وحشتناك شده اند و همیشه در رویایی ازدواج بوده اند.

 

SiteRooz.com



ادامه مطلب ...


طرفداران بارسلونا هرگز شکست از اوساسونا در پامپلونا را فراموش نمی کنند.

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:خروس دو جنسی در چین, :: 8:34 ::  نويسنده : آريا

 

 

ماموران وزارت کشاورزی چین، به دهکده ای رفته اند تا خروس تخم گذاری که باعث تعجب همگان شده را مورد آزمایش قرار دهند.

وب سایت اتریش تایمز به نقل از مقامات محلی در استان آنهوی نوشت: کشاورز چینی در مرکز این کشور ادعا کرده که خروس اش تخم می گذارد.
بر این اساس خانواده آقای هوآنگ لی 47 ساله بعد از خوردن 7 مرغ در طول زمستان تصمیم به نگهداشتن خروس کردند اما با کمال تعجب روز بعد متوجه شدند که خروس شان روی یک تخم خوابیده است. هوآنگ لی می گوید ابتدا فکر کرده همسایگان با وی شوخی کرده اند اما روز بعد و با دیدن تخم مرغ بعدی شک اش به یقین تبدیل شده و مطمئن شد که خروس اش تخم گذار شده است.
مسوولان محلی با شنیدن این موضوع راهی روستا شده تا با آزمایش ژنتیکی متوجه شوند ماجرا از چه قرار است. تلویزیون محلی گزارش داد مقامات وزارت کشاورزی به طور موقت خروس را به امانت گرفته اند تا از اصل ماجرا آگاهی یابند. اینکه این پرنده بالاخره خروس است یا مرغ نیز مشخص نشده است.
 



ادامه مطلب ...


قربانی اسید پاشی اردبیل چشم انتظار

پس از چهار ماه از وقوع حادثه اسیدپاشی اردبیل و آغاز مراحل درمانی قربانی این حادثه و در حالی که تاکنون 9 عمل جراحی روی صورت وی انجام شده، هم اکنون به دلیل هزینه های سنگین بیمارستانی روند درمان قربانی کند شده است.



ادامه مطلب ...


 

قانون جدید مجازات اسلامی، بسیار مترقی تر از قانون قبلی است/انسان زیر ۱۸ سال، مسوولیت کیفری ندارد

قضایی - مشروح میزگرد خبرآنلاین درباره قانون جدید مجازات اسلامی

امید کریمی- زهرا تالانی : 30 سالی می شود که قانون مجازات اسلامی، آزمایشی در ایران اجرا می شود. در بین سال‌های 1361 و 1362 به بعد قانون مجازات اسلامی به صورت آزمایشی (و نه دایمی) از تصویب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گذشت و مدت این تصویب آزمایشی پنج سال تعیین شد. قانون‌گذار عنوان کرد که در این پنج سال آزمایشی، ایرادات و انتقادات مربوط به مصوبه را از طریق قوه‌قضاییه و صاحب‌نظران قضایی، حقوقی و فقهی مشخص کرده و در پایان مدت پنج ساله، به صورت لایحه جامع و مانعی به تصویب دایمی می رسد. وعده‌ای که سرانجام پس از هشت دوره قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی شاید این بار محقق شود.
در ماه‌های پایانی سال 1390 و روزهای پایانی مهلت یک‌ساله قانون آزمایشی مجازات اسلامی، نمایندگان عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس این قانون را طبق اصل 85 به تصویب رساندند اما باز هم اجرای آن 5 سال آزمایشی شد.

منبع خبر : خبر آنلاين



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:كشيدن 6 خودرو با موي سر, :: 9:34 ::  نويسنده : آريا



از آنجا که بازار انواع رکوردها داغ است این زن چینی هم به رقابت عجیبی دست زد و توانست با موهایش رکورد کشیدن ۶ اتومبیل را ثبت کند.او اولین زنی بود که این رکورد را بنام خود در چین ثبت کرد.بطوریکه از این رویداد بعنوان بزرگترین دستاورد های ورزشی که در پکن رخ داده است یاد می کنند.


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:جديدترين اظهارات گلشيفته, :: 9:22 ::  نويسنده : آريا

Persianv.com At site

مرا دراین لحظه برهنه نگاه کن، رها از جسم و روحم، فارغ از دغدغه*ها و زخمهایم از خود بی*خود میشوم و در عالم خلسه رها میشوم و در عین پاکدامنی عصیانگر میشوم و از تابو*ها میگریزم ، تمام سر رشته وجودم از هم پراکنده میگردند و تمام ذرات وجودم همانند گردبادی به رقص در می*آیند، من از خود بی*خود میشوم، من با بازیگری خود رویاهای شما را خلق می*کنم و با ارتعاش کلمات شما را به وجد میاورم، گاهی شما را میخندانم و گاه میگریانم و گاه نفسهای شما را در سینه حبس می*کنم، با وجودیکه زخم خورده*ام این تشویق و فریادهای شماست که به من نیرو میدهد تا ناممکن*ها و ناگفتنی هایشما را نمایش دراورم.
من با عرق سردی بر پیشانی و استرس و انتظاری زجر آور و بی* انتها
در مقابل حرفهای فرومایگان کر میشوم
، من به راهم اعتقاد دارم و خود را در آن رها می*کنم

برگرفته از سايت http://www.forums.mihandownload.com



ازدواج دختر ایرانی با وزیر دفاع کانادا!!

گروه اینترنتی ایران سان



ادامه مطلب ...


 


گروه اینترنتی ایران سان

استیو جابز

استیو جابز، مرد شماره یک کمپانی اپل تنها ۵۶ ساله بود که سرطان لوزالمعده در نهایت بر او غالب گشت و درگذشتش را در سال ۲۰۱۱ رقم زد. تنها لحظاتی پس از اعلام این خبر نام و تصویر استیو جابز بر صفحات اول سایت‌ها و روزنامه‌های جهان نقش بست و شبکه‌های تلویزیونی تصاویر مردی را نشان دادند که در آن‌ها می‌شد به وضوح تحلیل رفتن قوای بدنی وی را در جریان مبارزه چند ساله‌اش با سرطان مشاهده کرد. 



ادامه مطلب ...


دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ملی عشایر ایران به میزبانی شهرستان فریدونشهر اصفهان برگزار شد 



ادامه مطلب ...


به گزارش خبرگزاري مهر ، رسانه هاي خارجي تصاوير نادري را از معمر قذافي و خانواده وي منتشر كردند كه از آلبوم خانوادگي است . اين آلبوم در منطقه باب العزيزيه در طرابلس كشف شده است.

لطفا براي مشاهده عكسها گزينه ادامه مطلب را كليك نمائيد.



ادامه مطلب ...


شنبه 23 مهر 1390برچسب:عکس ,خبر,سیل, :: 19:34 ::  نويسنده : آريا

 گزارش تصویری از دیدنیهای سراسر دنیا

 

جنگ به همراه گیتار

جهت مشاهده عکسهالطفاً گزینه ادامه مطلب را کلیک بفرمائید



ادامه مطلب ...


استیو جابز، بنیان گذار شرکت اپل، درگذشت.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید زندگی را دوست دارم به شرط آن که: " ز" آن زندان نباشد " ن " آن ندامت نباشد " د " آن درماندگی نباشد " گ" آن گورستان نباشد "ی" آن یاس نباشد
دكتر سيمين دانشور درگذشت
تصاویر جالب ، دیدنی ، الهام بخش و پرمعنا پ نه پ تصویری تصاويري از زندگي خصوصي گربه ها عکسهایی که شایدتا کنون ندیده اید دختـران نیــــنجای ایران سپندارمذگان بر همه بانوان ایرانی خجسته باد نماد شهرهای جهان اتفاقي عجيب و وحشتناك براي سه دختر جوان تصاویر جواد نکونام در دیدار دیشب مقابل بارسلونا خروس دو جنسی در چین قربانی اسید پاشی اردبیل چشم انتظار قانون جدید مجازات اسلامی، بسیار مترقی تر از قانون قبلی است/انسان زیر ۱۸ سال، مسوولیت کیفری ندارد اگر طاقت داريد مشاهده نماييد عكسهايي كه شايد تا كنون نديده باشد نقاشی های واقعی از Roberto Bernardi (رئالیسم) ! معروفترین عکـــــس های دنیا بهمراه عکسان آنها كشيدن 6 خودرو با موي سر
نويسندگان