وبلاگي براي همه
 
 

  زندگی دوباره زاینده رود و شادمانی مردم


رودخانه زاینده رود اصلی ترین رود فلات مرکزی ایران بعد از هشت ماه خشکسالی دوباره آبگیری شد و موجب شادی مردم اصفهان گردید. در پی جاری شدن دوباره آب در زاینده رود، مردم اصفهان با حضور در سی و سه پل جریان آب در این رود را که از مدت ها پیش خشک شده بود نظاره کرده و شادی خود را ابراز کردند. یک فعال و کارشناس محیط زیست کشور در پی جاری شدن آب در زاینده رود، جاری شدن موقت آب در رودخانه زاینده رود را همچون مسکنی برای دردهای بی شمار دانست و افزود: حل دائمی این مشکل در گرو نگاه جامع تر و ریشه‌ای تر به مشکلات این بخش است.

به گزارش مهر، صبح دوشنبه با افزایش خروجی سد زاینده رود برای کشت کشاورزان شرق اصفهان، آب در بستر خشک زاینده رود جاری شده و زنده رود را بار دیگر موقتا زنده کرد. محمد درویش گفت: این جاری شدن به دلیل پایان فصل کشاورزی و به دست آمدن آب مازاد به وجود آمده است ولی نباید فراموش کرد با جاری شدن موقت این آب مازاد، میلیون ها قطعه ماهی در عرصه حدود 230 کیلومتری رها می‌شوند که با قطع شدن دوباره آب، این ماهی ها از بین خواهند رفت. وی تصریح کرد: حل ریشه‌ای مشکلات در گرو اصلاح برخی روندهای موجود است و مشکل زمانی حل می شود که راندمان کشاورزی از 35 درصد کنونی به نرمال جهانی برسد و به اعتقاد من استان اصفهان با سطح دانش و نیروهای متخصص از این توانایی برخوردار است. درویش یادآور شد: اصفهان باید با ظرفیت‌های موجود به سمت کشت گلخانه ای، کاهش ضایعات غذایی در بخش کشاورزی، توسعه اکوتوریست حرکت و با قدرت اقتصادی و سطح دانش مناسب، اصفهان می‌تواند به قطب تولید انرژی الکتریکی با استفاده از انرژی خورشیدی در کشور تبدیل شود.



ادامه مطلب ...


فاطمه صالحی، دختری که هم سنتور می‌نوازد، هم طراحی و گریم انجام می‌دهد و هم دانشجوی موسیقی است؛ قصد دارد دکترا خود را هم بگیرد. می‌توان از فاطمه صالحی که به طور مادرزادی دو دست و یک پا ندارد، به معنای واقعی کلمه یک «بمب روحیه» نام برد. 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 آذر 1390برچسب:غذاي دانشگاه هاي جهان, :: 14:13 ::  نويسنده : آريا

 این هم ابتکار یک معلم چینی برای جلوگیری از هر گونه فعالیت مشکوک از سوی دانش آموزانی که برای تقلب هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.

بنظر شما این امتحان بدون رد وبدل هیچ رقم تقلبی تموم شده ؟!



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:تصاویری گیج کننده!!, :: 9:43 ::  نويسنده : آريا

 امروزه بسیاری از ما ساعات کاری خود را مقابل صفحه مانیتور سپری می کنیم و وقتی به خانه می رسیم هم خستگی تن خود را جلوی صفحه تلوزیون (یا مجددا مانیتور کامپیوتر) به در می کنیم، اما با خستگی چشمهایمان چه کنیم؟ ‏

گروه اینترنتی ایران سان
 

خستگی و حتی درد چشمها در برابر مانیتور یکی از شایعترین مشکلاتی است که کاربران کامپیوتر با آن مواجه اند. مساله ای که بعضی وقتها ممکن است حتی مانع از فعالیت عادی و یا خوابیدن هم بشود. شاید شما هم قبلا گرفتار چنین مشکلی شده اید و حتی به دنبال راه حلی برای آن هم گشته اید. اما چه کار باید کرد؟ ‏

اولین کار این است که “خستگی چشمها” را بشناسیم. یا آنگونه که این روزها مرسوم است: خستگی چشمها را از نو تعریف کنیم! ‏



ادامه مطلب ...


 تالاب آبی رنگ (Blue Lagoon) عجیب ترین حوضچه طبیعی آبگرم دنیا واقع در ایسلند است. دمای آب این چشمه حدود 40 درجه سانتیگراد است و شفا بخش بسیاری از بیماری های پوست و مو است.

گروه اینترنتی ایران سان



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:نمایش احساس با عکس, :: 8:39 ::  نويسنده : آريا

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پذیرفته شدن استعفای حمید استیلی خبر داد.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استعفای حمید استیلی گفت: 
بازی با استقلال آخرین فرصت حمید استیلی برای گرفتن نتیجه بود. استعفای وی از نظر من پذیرفته شده است. 
وی تاکید کرد: برخی دوستان نزدیکم زمانی که مدیرعامل پرسپولیس شدم به من گفتند که یک برخورد چکشی داشته باش و کادر فنی را تغییر دهم اما من به دلیل اینکه اخلاق و انسانیت برایم مهمتر از نتیجه است این کار را انجام ندادم و این فرصت را به حمید استیلی و کادر فنی او تا بازی با استقلال را دادم و از آنها نیز همه گونه حمایتی کردم. 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: حتی مشکلات مالی تیم را نیز تا آنجایی که ممکن بود برطرف کردم. تمام هدف من این بود که  پرسپولیس با استیلی  نتیجه بگیرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در حال حاضر نیز استعفای وی از نظر من پذیرفته شده است. 
رویانیان گفت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهد شد.


دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی عصر روز جمعه با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال استقلال در مرزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.

گروه اینترنتی ایران سان



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:عکاسی از خیال ,,,, :: 8:24 ::  نويسنده : آريا
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:فقط در ايران, :: 8:4 ::  نويسنده : آريا

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید زندگی را دوست دارم به شرط آن که: " ز" آن زندان نباشد " ن " آن ندامت نباشد " د " آن درماندگی نباشد " گ" آن گورستان نباشد "ی" آن یاس نباشد
دكتر سيمين دانشور درگذشت
تصاویر جالب ، دیدنی ، الهام بخش و پرمعنا پ نه پ تصویری تصاويري از زندگي خصوصي گربه ها عکسهایی که شایدتا کنون ندیده اید دختـران نیــــنجای ایران سپندارمذگان بر همه بانوان ایرانی خجسته باد نماد شهرهای جهان اتفاقي عجيب و وحشتناك براي سه دختر جوان تصاویر جواد نکونام در دیدار دیشب مقابل بارسلونا خروس دو جنسی در چین قربانی اسید پاشی اردبیل چشم انتظار قانون جدید مجازات اسلامی، بسیار مترقی تر از قانون قبلی است/انسان زیر ۱۸ سال، مسوولیت کیفری ندارد اگر طاقت داريد مشاهده نماييد عكسهايي كه شايد تا كنون نديده باشد نقاشی های واقعی از Roberto Bernardi (رئالیسم) ! معروفترین عکـــــس های دنیا بهمراه عکسان آنها كشيدن 6 خودرو با موي سر
نويسندگان